♥ Dziwna sprawa... ♥

Cześć

Przepraszam, że piszę taki post, ale czy zauważyliście...

Jessicę? Tak, Jessica z Dark Core jest przy moście do DD stoi sobie... Czy SSO szykuje aktualizacje z nią? Nie wiem, ale mam pewne podejrzenia...

 Na dodatek (pytałam się kilku osób, ale sama jeszcze tego nie sprawdziłam 😜) podobno, że jak jedzie się prosto do DD to "wyskakuje" komunikat z Madison...
Tak jak to pewna osoba ujęła "ciekawie to wygląda".
Myślę, że w następnym tygodniu SSO doda aktualizację (jak to wcześniej napisałam) z nią.

Sprawdzę te komunikaty z Madison i zaraz wrócę 😛

Nie potrwało to długo, bo po przejechaniu mostu, obok Jessiki wyskoczył mi ten o to komunikat:


To bardzo dziwne, jeśli znajdę więcej dziwnych, że tak powiem... "Znaków" to zaraz je dodam 😉

I znalazłam... Gdy przejechałam trochę dalej (bardzo się wystraszyłam 😱) ukazało się coś takiego, jakbym przegrała wyścig, PRAWIE ZAWAŁU DOSTAŁAM 😂. Ale na serio, to bardzo dziwne... A w dodatku ten błysk... Sami zobaczcie, przynajmniej Was ostrzegłam 😆.

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥