10 rzeczy kojarzących mi się ze świętami!

Hej!

Witaj w poście, w którym opowiem Wam o rzeczach, które kojarzą mi się ze świętami. To niekoniecznie będą rzeczy z SSO, ale kilka rzeczy też będzie z tym związane.

1. Choinka

Nie wyobrażam sobie świąt bez choinki! To jest (według mnie) jedna z rzeczy, które MUSZĄ znajdować się w domu, aby poczuć chociażby trochę Świąteczną atmosferę. 


2. Śnieg

Śnieg, którego w wigilię już dawno nie było i tak kojarzy mi się ze świętami. 


3. Kolędy i Świąteczne piosenki

Nie może ich zabraknąć podczas wigilijnej kolacji! W moim domu zazwyczaj gdy jemy kolację wigilijną, mamy włączone kolędy lub jakąś świąteczne piosenki.


4. Wioska Świąteczna

Jeśli chodzi o Star Stable, to ze świętami najbardziej kojarzy mi się Wioska Świąteczna. Zaistniała w sumie niedawno, rok temu, natomiast w na początku grudnia już jej wyczekiwałam, bo nadaje taki fajny świąteczny klimat sso 😉


5. Renifery

Są to JEDYNE zwierzęta, kojarzące mi się ze świętami. A wam się jeszcze jakieś zwierzęta kojarzą ze świętami?


6. Prezenty

Co to by były za święta bez prezentów? Chyba nawet najbardziej skromny człowiek przyzna, że lubi kiedy się o nim pamięta i daje się mu prezent. Mi najbardziej sprawia radość dawanie prezentów, ale gdyby pod choinką nie znalazł się prezent z moim imieniem, byłabym smutna 😛. A wy bardziej lubicie dawać prezenty, czy dostawać? Koniecznie napiszcie w komentarzu!



7. Święty Mikołaj

Wiara w niego daje niesamowity klimat świętom, ja, kiedy wierzyłam w Mikołaja zawsze chciałam go nakryć na dawaniu prezentów pod choinkę i nigdy nie udało mi się tego zrobić, hehehehe xD. 

źródło zdjęcia: YouTube, Alpaca Moondust
8. Kalendarze adwentowe

Codzienne otwieranie okienek kalendarzy przynosi mi taką radość i trochę niepokój, co będzie w następnym okienku. To również bardzo kojarzy mi się ze świętami i chyba większości osób to czytających też 😛.



9. Wieniec adwentowy

Cotygodniowe zapalanie świeczek na wieńcu adwentowym też kojarzy mi się ze świętami, a właściwie z oczekiwaniem na nie, bo po to właśnie w sumie wieniec adwentowy służy xD


10. Świąteczne ubrania na SSO

W realu również, natomiast nie spotykam wielu osób ubranych świątecznie w realu, sama też się tak nie ubieram. W SSO to całkowicie normalne (jak widzę po graczach), że osoba w grudniu ubiera się świątecznie. I to też nadaje klimat świąteczny i czuć, że święta się zbliżają 😉.


Mogłabym jeszcze wiele wymieniać moich skojarzeń ze świętami, natomiast post  byłby za długi i każdy w połowie by się już nim znudził xD. Więc to by było na tyle w tym poście,
papa!


Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥