Wioska Świętego Mikołaja!


Aloha ludziki,

24 grudnia nadchodzi wielkimi krokami, dlatego najwyższy czas, aby dodać do SSO coś świątecznego 🎄. Co prawda, dzisiaj dopiero 5 grudnia, więc dopiero za 19 dni (potrafię liczyć, wooow) będzie wigilia, ale ja już czuję magię Świąt, haha 🎅😂 !

W sumie, dopiero pisząc datę "5 grudnia" zorientowałam się, że już jutro mikołajki ^^

W tym tygodniu Wioska Świętego Mikołaja powróciła do SSO 😉

Do Zimowej Wioski może wejść każdy, ponieważ sanie, które do niej przetransportowują (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam, hehe) znajdują się również w miejscach dostępnych dla osób bez Star Rider. 

Atrakcje we wiosce są takie same jak te, które były rok temu, jeśli się mylę, możecie poprawić mnie w komentarzu, ale nie zauważyłam niczego nowego.

Zdjęcia:


Przy saniach, muahahahaha




niebo ślicznie wygląda 💗



Uwielbiam ślizgać się na lodzie, haha!





To na tyle w dzisiejszym poście,
papa!

~~Ver

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥