Wigilia klubowa w Trotting Jokers!

Heej!

Dzisiaj odbyła się wigilia w moim klubie i chciałabym o niej napisać post 😀

Jeszcze 10 minut przed nią, bardzo źle się to zapowiadało, szukałam członków do klubu, dołączyła pewna Michelle. I była jedyną osobą zalogowaną. Szukałam dalej i dołączyły kolejne dwie osoby. Była wtedy godzina spotkania, czyli 18:00 i jakieś 10 minut później zalogowała się Avis. 

Rozpoczęłyśmy wigilię w sali klubowej. 

Gdy dałam dziewczynom prezent, w postaci wyższej rangi (w sumie to dałam im dwie wyżej, bo jeszcze za spotkanie i tak o to zostały 'członkami') i zasiadłyśmy do stołu, musiałyśmy Z NIEGO WSTAĆ LOL, żeby się podzielić niewidzialnym opłatkiem 😉. Avis nas wtedy opuściła, bo musiała kończyć 😭 i zostałyśmy tylko ja, Chloe, Margaret i Michelle. Jako jedzenie upatrzyłyśmy sobie rośliny, ziemię, dywan, stół itd. lol 😂. Nie pytać XD. Później pojechałyśmy odpocząć sobie (o ile można tak powiedzieć 😂) od jedzenia w Dundull i zaprosiłam kolejną osobę do klubu, Mary. Wróciłyśmy do sali klubowej i ponownie kontynuowaliśmy jedzenie XD. Ja wymyśliłam sb ksywkę 'Mareczek' i Margaret była moim kamerzystą 😂. Dziewczyny się wylogowały i zostałam tylko ja i kamerzysta ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LEPIEJ NIE WIEDZIEĆ CO MY TAM ROBIŁYŚMY ALE MOŻE ZDJĘCIE OPOWIE:


No i ogólnie spotkanko było fajne, myślę, że będę je przez dłuższy czas pamiętać (a ja często zapominam różne zdarzenia xd) no i tak wsm je streściłam dość mocno, bo gdybym opowiadała o wszystkim co się tam działo, to ten post byłby najdłuższy ze wszystkich moich postów, a jest ich ok. 80 ;-;.   

Pisałam ten post wsm tak z nudy, bo na samą myśl, że muszę przepisywać całe kartki numerów działek, to już mi się nudzi XD. 

To by było na tyle w tym poście,
Wesołych Świąt 😀

~Veronika

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥