10 świątecznych tapet!


Hej!

Jestem chora, dlatego nie poszłam do szkoły. Weszłam na Star Stable i zaczęłam robić screeny w Wiosce Zimomej, w trakcie pomyślałam sobie, że będę je mogła później przerobić w pixlerze (niektórym dałam po prostu podpis) i zrobić post taki jak teraz widzicie 😛

Dlatego mam dziś dla was 10 świątecznych tapet, które możecie sobie ustawić jako tapeta na komputerze 😃


W tej tapecie nic nadzwyczajnego nie ma, natomiast jeśli komuś się spodoba, to może sobie ją ustawić








3




4

Ta tapeta jest dla mnie najlepsza, bardzo się nad nią starałam 😉




5

Ta również mi się podoba 😄




6

Ta też mi bardzo podoba 😛




7

Ta tapeta jest podobna do 6, natomiast widać różnicę pomiędzy nimi XD




8




9




10



To już wszystkie tapety. Powiedzcie które Wam się najbardziej spodobały (o ile w ogóle Wam się jakaś spodobała 😂), mi najbardziej się spodobały 4, 5 i 6.
Do jutra!

~~Veronika

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥