Nowe maści fiordów!

Hej!

Przepraszam, że o aktualizacji piszę dopiero w SOBOTĘ, ale jak zwykle, nie miałam czasu napisać w środę. 

No i ten

Wbiłam 15 poziom na Michelle i się mega cieszę xd

Więc ten, no...

Zdjęcie oczywiście wzięte ze strony SSO
W aktualizacji, która miała miejsce w środę, dodano nowe plastikowe maści fiordów.

Według mnie najładniejszy jest ten

Ten tu

Zdjęcie wzięłam ze strony sso, trochę tam przycięłam i zaznaczyłam fiordeła jak nie widać xd
A, i sorki, że wszystko w tym poście robię tak niechujnie, ale ...
tym razem nie znalazłam wyjaśnienia 🙈

i... To tyle z tej aktualizacji ? XD

No tak trochę mało jak na aktualizację, ale cóż.

Ale posta to jeszcze nie koniec xD

Nie doczekaliście się jeszcze 😂

Chciałabym poruszyć temat odnowienia terenów Srebra Polana, Moor, itd. 

Zobaczmy na

PIASEK


Wiem, że ten PIASEK może jeszcze ulec zmianie, ale na tym dolnym zdjęciu to TOTALNA MASAKRA. Przynajmniej wg mnie. Wszystko wygląda tak bardzo plastikowo, nie podobne do SSO do którego się przyzwyczaiłam.

Wiem, wiem. SSO jest jedno (XD) no ale ten. Zaczęłam grać 5 lat temu i wtedy to było ZUPEŁNIE coś innego niż jest teraz. 

Gdzieś nawet mam rysunek z czasów gdy miałam 3 poziom 😂

Ale teraz zboczyłam z tematu więc...

Może zobaczymy sobie inne zdjęcie


To jeszcze TAK ŹLE nie wygląda, ale najlepiej też nie jest. 

Zdjęcie u góry również mi się o wiele bardziej podoba, natomiast muszę pamiętać, że to co jest na dole, może ulec jeszcze zmianie.

Powiedzcie, czy według was też bardziej się podoba wygląd naszej kolorowej gierki, który jest teraz, czy może bardziej ten, który będzie w NIEDALEKIEJ przyszłości ? 😛

To by było na tyle w dzisiejszym poście,
papa!

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥