Po przerwie na blogu

Hej!

Jak zapewne zauważyliście, miałam przerwę na blogu. Z jakiego powodu? Na przykład z takiego, że mam remont w pokoju i biurko na którym mój laptop zawsze stał uległo zagładzie, ponieważ spoczywa na nim półka, która zajmuje całą jego powierzchnię. Również z takiej przyczyny, że z roku na rok zadań domowych i kartkówek mam coraz więcej, dziś (sobota) nic nie zrobiłam, a na poniedziałek plakat z angielskiego, sprawdzian z historii, itd. Więc przez to, dopiero od niedawna zaczęłam korzystać z laptopa, ale muszę zadowolić się podłogą (moje łokcie płaczą XD).  


Myślę, że nie ma sensu wstawiać zaległych aktualizacji, ponieważ pewnie nie wyrobiłabym się do środy, przez co musiałabym napisać o jeszcze jednej i tak dalej, i tak dalej (wiem, ja zawsze niezrozumiale tłumaczę, dlatego pewnie teraz nie zrobiłam wyjątku heh). Więc, żeby tego uniknąć, dopiero od środy zacznę "normalnie" pisać posty.

To na tyle w dzisiejszym poście,
papa!

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥