Nowe Fiordy w Jorviku

Hej!

Wczoraj do Jorviku przybyły konie Fiordzkie.

Według mnie, wyglądają bardzo podobnie co stare, ale umaszczenie jest nieco inne, oraz mają, że tak powiem "wygładzone brzegi".

Kosztują 850sc i dwa znajdują się w Valedale (nie miałam czasu sprawdzić czy na pewno, więc ufam stronie SSO xd), a jeden w FP.

Nie miałam okazji do kupna, dlatego musicie się zadowolić zdjęciem ze strony Star Stable:


Od odświeżenia wyglądu stajni macierzystej, chyba każdy chciał, aby w myjce dla konia można było konia umyć. Niestety, nasza postać chyba zbytnio nie ogarniała jak to robić, ale dopiero wczoraj nauczyła się to robić. DLATEGO NARESZCIE MOŻNA MYĆ KONIA JEEEEEJ 😃

I to w sumie tyle z aktualizacji, przepraszam, że tak krótko o niej piszę, ale jestem w trakcie robienia pracy biologię, na którą miałam kilka dni I NAGLE DZIŚ MI MUSIAŁO SIĘ O NIEJ PRZYPOMNIEĆ XD. 

Więc to by było na tyle w dzisiejszym poście,
papa!

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥