Halloween

Hej!

W tym roku w dzisiejszą aktualizację będzie się bardzo dużo dziać (eee chyba tak się pisze xd), ponieważ jak widzicie po tytule posta - do Jorviku nadchodzi Halloween!

Pamiętacie Galopującego Thompsona?
W tym roku została dodana jego Twierdza, czyli nowy obszar do zwiedzania podczas Halloween (ര৬ര)

Tegoroczne Halloween skupia się głównie na Twierdzy Galopującego, ponieważ to chyba właśnie w niej znajduje się najwięcej atrakcji:
★ Można wrzucać Okruchy Duszy do kotła Twierdzy, aby dostać nagrodę. Okruchy znajduje się w poszczególnych miejscach w Jorviku, oraz za wyścigi znajdujące się na obszarze Twierdzy Galopującego (przynajmniej tak uważam, bo komputer nie chce mi włączyć SSO, tak to WSZYSTKO wina komputera 😉)
★ Można zakupić konia identycznego do konia Galopującego Thompsona, za jedyne 599sc! Oczywiście, jeśli ktoś nie wie, jest to dziki koń jorveski, dlatego ponoć jest wolniejszy niż pozostałe konie w Jorviku, natomiast mi się tak nie wydaje 😜.
★W jednym ze sklepów Halloweenowych możesz kupić proszek zmieniający konia w np. zombie 
★ Wyścig Stracha na Wróble powraca w jeszcze lepszej wersji 😉

Zdjęcie ze strony Star Stable
Oto koń Galopującego Thompsona, przed i po przemianie 😊

Nowy sposób na przeglądanie koni
Ja trochę tego nie rozumiem, więc wkleję Wam tekst i zdjęcie ze strony sso 😛

"Teraz z jeszcze większą łatwością uporządkujesz konie w swojej stajni! Znajdziesz tam nowy przycisk po lewej stronie ekranu. Kliknij go, by zacząć umieszczać konie! Teraz tylko Ty decydujesz, gdzie postawić swoje wierzchowce – żaden z nich się nie ruszy, gdy wsiądziesz na nowego rumaka w swojej stajni! Przeciągaj i upuszczaj konie na pastwisko i z powrotem do stajni, by znaleźć dla nich idealne miejsce."


Nowy koń w Star Stable Horses
Do Star Stable Horses został dodany kolejny plastikowy fiord. Według mnie wyglądem nie zachwyca, natomiast może znajdzie ktoś kto zapragnie takiego mieć w swojej stajni.

Czy zauważyliście nowe funkcje (czy jak to nazwać xd) w ustawieniach w zakładce 'kreatywnie'?
Nie wiem, czy po prostu nie doczytałam tego gdzieś w poprzednich aktualizacjach, czy może sso zapomniało o tym wspomnieć, ale w ustawieniach w zakładce 'kreatywnie' są takie eeeeeeeeeeeeee czynności (?) jak m. in. "wyłącz zaproszenia do klubu", "wyłącz zaproszenia do grupy". Nie wiem, może było już w jakiejś aktualizacji o tym wspomniane, ale ja dopiero teraz to zauważylam.

Tu zdjęcia gdy już się zalogowałam:


Na tym zdjęciu SSO mi się zbugowało,bo akurat gdy robiłam wyścig, w którym zamieniamy się w Galopującego Thompsona, STEAM OCZYWIŚCIE MUSIAŁ MNIE UPOMNIEĆ O ZALOGOWANIE SIĘ i przez to gdy weszłam do gry pokazało mi się czarne tło, portal i ja w postaci Galopujcego Thompsona. Weszłam do portalu i tak jakby weszłam ponownie do Twierdzy Galopującego... Jako Thompson 😲




To tyle w dzisiejszym poście,
papa! 

Komentarze

  1. Ja bym miała pytanie co do proszku zmieniającego konia w szkieleta. Zakupiłam proszek lecz nwm jak aktywować go? Wytłumaczyłabyś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥