Aktualizacja wyścigów 🚩

Hej!

Przepraszam, że w środę nie napisałam o aktualizacji, ale mam remont w domu, musiałam malować ściany w pokoju i po prostu nie miałam czasu 😜

Nowe rzeczy w Centrum Handlowym!

W JCP znajdziesz nowe rzeczy zarówno dla postaci, jak i dla konia! 

Tak wyglądają:


Źródło zdjęcia: strona Star Stable

Oprócz tego, do JCP dodano również parę kokardek


Więcej spodni ze statystykami +5

Nareszcie mamy wybór spodni ze statystykami +5. Wcześniej w grze były tylko jedne, dlatego większość osób na mistrzostwach miała te same 😂.

Ulepszenie tablic wyścigowych

Informacja o zdobytym medalu, będzie się wyświetlać tylko raz. Nie tak jak wcześniej, czyli po każdym wyścigu.

Ikona nad tabelą wyścigów nie jest widoczna, gdy robisz zdjęcie w trybie zdjęć.

Medal nad tabelami zmienił wygląd. Teraz jest niebieskawy.

W niektórych wyścigach, w których złoty medal wręcz był niemożliwy do zdobycia, poprawiono czasy.

Ale medal nad, a raczej POD tablicą wyścigów u wujka Boba chyba wymaga poprawy XD



Nowy ekran ładowania

Tak teraz wygląda:



Mi bardzo się podoba, a Wam? Dajcie znać w komentarzu 😊


to na tyle w dzisiejszym poście
pa!



Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥