Kontynuacja głównej fabuły 2!

Cześć! 

W tym tygodniu... 

Jeszcze więcej zadań z głównego wątku! 
Tak mi brakowało kontynuacji tych zadań, bo zakończyły się tak nagle... W takim ciekawym miejscu... (hehehe najlepsza świnia Saga XDDD  przepraszam niektórych za spojler 😝) Zwłaszcza dla tego chyba mi ich brakowało, że robiłam je w środku nocy (północ) i tamtego dnia wieczorem nie miałam co robić. Nareszcie jest kontynuacja, a zapomniałam, że dziś środa, aż nagle zobaczyłam, że SSO mi się aktualizacje. Spojrzałam na datę. ŚRODA XD. I poleciałam pisać bloga, ale tak właściwie, to czemu ja o tym piszę? Przecież to post o aktualizacji 😂. Ale po co się tak rozpisywać (choć to zrobiłam XD). Przecież już w samym tytule tej części aktualizacji jest powiedziane ,,jeszcze więcej zadań z głównego wątku!" więc przejdźmy do kolejnej części, która według mnie jest JESZCZE BARDZIEJ ekscytująca niż same zadania, które uwielbiam, bo się przy nich nie nudzę xD.

Nowa zakładka w dzienniku!
Pewnie w wielu grach spotkaliście się z osiągnięciami. Choćby takimi jak "tydzień stażu" czy coś. Do dziennika, który znajduje się w Menu Podkowa, doszły one również. Tyle, że nie chodzi w nich o np. "kup 5 rzeczy w Jorvik City Plaza" tylko są związane z wyścigami i mistrzostwami (chciałam sobie potrenować konia, to przy okazji może wbiję jakieś osiągnięcie? XD). Ale kto wie? Może ten przykład podany powyżej się kiedyś pojawi? XD.

Na deser 🍪:

★ Targ koni jest dostępny na Arenie Stajni Jorvik.

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥