Dzikie konie jorveskie powróciły

Hejka! 

W tym tygodniu... 

Powróciły Jorveskie Dzikie Konie! 
Gary Goldtooth przyjechał do JG z Dzikimi końmi jorveskimi. Tym razem, znajdziemy u niego te większe magiczne konie.

Śliczny ♥
Każdy z nich kosztuje 599 Star Coins. Myślę, że kupię sobie jakiegoś na Michelle, ale jeszcze nie wiem jakiego. Może doradzicie mi w komentarzu? ;3


Nowe ubrania we Fioletowym Kucyku!
W sklepie Fioletowy Kucyk w JCP znajdziecie nowe przedmioty. Między innymi stroje pirackie, kilka pluszaków do torby na siodło i wiele więcej 😜.

Nowości w Star Stable Horses!
Poza dodaniem do tej aplikacji nowego źrebaczka kucyka Jorveskiego, w Star Stable Horses został odświeżony system uzyskiwania wyższych poziomów konia. Od teraz, za każde wykonane zadanie przyznawane są gwiazdki, a gdy zbierze się ich wystarczająco dużo, koń uzyska następny poziom. Gdy koń uzyska 10 poziom, będzie można nim dalej grać, nie trzeba będzie go jeszcze kupować jeśli się nie chce 😛. Fajnie, bo zawsze mi się nudziło, gdy wchodziłam do Star Stable Horses, nie miałam co robić, bo moje konie miały 10 poziomy, a w Star Stable Online miałam za mało Star Coins, żeby jakiegos kupić XD.



Ponowna kontynuacja zadań z głównej fabuły.
Zadania z zeszłego tygodnia skończyły się... tak nagle. Nie wiedziałam, czy może to mój komputer nie chciał wczytać następnych, czy po prostu zadania się skończyły, ale w tym tygodniu mamy KOLEJNĄ kontynuację tych zadań. Czy w końcu uda nam się ocalilć Concorde'a? 

Na deser 🍪:

★ Targ koni będzie czynny w następnym tygodniu w Forcie Pinta.
★ W sklepie dla Life Time znajduje się nowy przedmiot.

Jeśli chcesz o aktualizacji poczytać trochę więcej, kliknij tutaj!

Komentarze

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥