Letni Festiwal!

Hej! 

W dzisiejszej aktualizacji... 

Festiwal Letni!
Festiwal Letni ponownie, wraz z latem, wkracza do Jorviku 😜. Jednak tym razem, jest on dostępny nawet dla graczy bez członkowstwa SR. Świętowanie będzie trwało do 11 lipca. Jednakże w tym roku jest całkowicie inaczej, niż dotychczas. Na klifie, przy drodze do FP znajdziesz Marisol, strażniczkę leśną z Jorviku, która razem ze swoimi przyjaciółmi poczyniła już pewne przygotowania do Festiwalu Letniego. Jednakże jeszcze sporo przed nimi, więc możesz im pomóc 😉.

Podczas festiwalu będzie się tyle dziać... Aż nie chce mi się opisywać XD. Jestem w trakcie robienia zadań, zrobiłam narazie niewiele, więc zaraz wrócę do pisania, gdy skończę przygotowywać 😜.



Zrobiłam już wszystkie zadania, i muszę przyznać, że to miejsce wygląda prestiżowo XD. W sumie, szybko się robiło te zadania 😉. 

Atrakcje na Festiwalu:

Letni sen
Aby z tego skorzystać, musisz najpierw zerwać 7 kwiatków, a później przespać się z nimi pod poduszką. Moja postać miała taki sen, że pojawił się jeden z pracowników Dark Core i później zniknął. Pojawił się mój koń, otoczony jakimiś serduszkami XD
Sklep z letnimi ubraniami
W tym roku jest o wiele więcej nowych ubrań! Szkoda, że niektóre można kupić jedynie za sc.

Upleć swój letni wianek
Oczywiście, tego roku nie mogło zabraknąć letnich wianków, dlatego w tym roku nie możesz go kupić w letnim sklepie, tylko możesz upleść samemu go. Jest dużo różnych kwiatów, z których można pleść, jednak najpierw musisz je zerwać. Mieszczą się w różnych miejscach Jorviku, więc będziesz musiała trochę ich poszukać 😛.

Staw rybny
Na Festiwalu znajduje się również Staw Rybny, w którym raz dziennie możesz coś wyłowić. Ja wyłowiłam kapelusz 😜.

A na deser 🍸:

★ W sklepie dla LT można znaleźć nową rzecz.
★ Targ koni będzie czynny w następnym tygodniu, na Arenie Stajni Jorvik.

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥