Festiwal Ziemniaków?

Hejka,

 Tak, wiem, dziwny tytuł 😝


Festiwal Kartofli u Marleya!
"Każdego roku Marley organizuje obchody Festiwalu Kartofli na swojej farmie w pobliżu Miasteczka Srebrnej Polany. Jeśli mu pomożesz, otrzymasz możliwość startowania w jego kartoflanym wyścigu, a także ziemniaczaną nagrodę!"
Ach ta nazwa 😂 rozwala mnie. "Festiwal Kartofli". Ale nieważne 😛.

Nowe stroje w Mieście Jorvik!

"Nasza zwariowana, utalentowana projektantka mody Madam Asp właśnie zaprezentowała swoje nowe kreacje w sklepie w Upadku Gubernatora! A tuż obok, do sklepu Jaharla, przyszła dostawa wyposażenia dla koni – warto to sprawdzić."
Mi osobiście bardzo podobają się te ubrania, ale spodnie jak i koszulki są (według mnie) bardzo drogie. Więc na razie ich nie kupię, choć bardzo mi się podobają 😛. Co do wyposażenia dla koni - nie sprawdzałam go.

Nowe ozdoby w JCP

W (pewnie) znanym Wam sklepie handlowym w Jorviku, pojawiły się również nowe ozdoby. Nie sprawdzałam jak wyglądają, ale myślę, że są ładne XD.

Powiększona szafa!

W naszej stajni macierzystej od teraz znajdziemy szafę, która ma o 5 nowych kart więcej! Teraz wszystko napewno Ci się pomieści w szafie 😜.

Na deser 🍪:

★ Targ koni jest otwarty w Forcie Pinta.

Jeśli chcesz poczytać o aktualizacji trochę więcej, kliknij tutaj.

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥