♥ Zbieranie kokardek Siwy i specjalny targ ♥

Hej,

Dzisiaj w Jorviku naprawdę dzieje się wiele rzeczy!

Na początku chciałabym zrobić sobie taki mini challenge, który będzie polegał na nie wstawianiu cytatów. Również dzisiaj biegałam po Jorviku zrobić fajne zdjęcia na dzisiejszą aktualizację.

Gwiazdki mają własną kartę 😜
Do gry wprowadzono małą zmianę, która dotyczy gwiazdek. Jest teraz dostępna karta, w której każda gwiazda ma przypisany numer i gdy jest znaleziona z szarego zmienia się tam na żółty 😝. 


Morganki na specjalnym targu?!
Tak, w tym roku na specjalnym targu pojawiły się trzy morgany noszące najlepszy sprzęt! Ich zestawy są w gratisie, podobnie jak przy fiordach. Trzeba kupić konia, aby dostać go ze sprzętem 😊. Oprócz tych trzech istotek na targu znajdziesz ubrania, westernowe ogłowia i różnorodne owijki.


 PS w tym roku na targu jest bardzo tłoczno!

Przyjazd Siwanatorz do Jorviku!

Tak na marginesie, nazwa "JoJo Siwa" nie przypadła mi do gustu 😛. Gdy zalogowałam się do gry doszedł mi SMS od Siwanator. Chciała spotkania w FP i tak rozpoczęło się szukanie kokard 😀.
 Selma - koleżanka Saffi - sprzedaje fajne koszulki w sklepie przy dyskotece FP.
Jeśli odnajdziesz kokardy ukryte w pobliżu FP, Moor i Wzgórza Nilmera dostaniesz niezłe gadżety od JoJo Siwy. Ja aktualnie mam 4 kokardy, a ty? Ile? Podziel się wieścią w kom. 😁
 Mogę powiedzieć, że znalazłam je przy opactwu Doyle'a, za domem pani Holdsworth, przy domu Jaspera i nieopodal kopalni Damaszek.
Stylówa Siwanator przetestowana na mnie 😜:



Ta bluzka chyba mi się najbardziej podoba,
 spoko jest też ta z jednorożcem

Na deser  🍥:

★ Targ koni czeka na Ciebie w FP



Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥