♥ Wypowiadam się ♥

Hej

Tytuł posta może nie jest zbytnio interesujący, ale treść myślę, że będzie bardziej.

Jak Wam się podobają nowe Jorveskie Dzikie Konie? Dla mnie są śliczne, ale szkoda, że nie mogę żadnego z nich kupić... Najbardziej chyba mi się podoba ten, którego dałam na zdjęcie →

Ale dość już o dzikich koniach. Porozmawiajmy o fryzurach w MsF, wiem że już trochę późno na to, ale chciałam się wypowiedzieć na ich temat; podobają się Wam? Bo mi niezbyt... Niepodoba mi się w nich duża ilość warkoczyków i to że dziwnie układają się na głowie postaci... Przynajmniej ja tak sądzę 😉 ale tak to są spoko 😊 . 

Dam teraz przykład jednej fryzury, która jest w porządku jak założy się czapkę 😛: 
Jest nawet, nawet jak się założy czapkę
Oczywiście inne kolory też są ok, ale do mnie ta fryzura nie pasuje 😐

I jeszcze jedno- jaki kolor Connemary Wam się najbardziej podoba? Napiszcze w komentarzu 😀🐎 
Ja mam takiego: 
 Chciałabym przy okazji pozdrowić Agatę Sealand, dzięki której ten post widnieje na blogu (dzięki naszej rozmowie💬 w kawiarni w Dundull)

To do środy! Pa

Popularne posty

5 najlepszych miejsc na grill / piknik!

♥ Letnia zabawa i... ♥

♥ Poszukiwania Concorde'a! ♥